Sunday 10 February 2013

~Apa Yang Orang Perempuan Sekarang Minat~

Assalamualaikum!!! Okey klau entry lepas saya story about apa yang saya minat but for entry kli nie saya nak share ape yg tgh hot n ape yg tgh jadi kegilaan remaja2 permpuan sekarang.. Korg rasa2 ape ehhh... Of course la baju "PEPLUM" .. i think no need to explain more about peplum.. For sure most of the women kt lua sana yg dah tahu baju peplum tu mcm mane kan...Baju ala2 Saloma kann... yang dlu mak2 kita pkai tapi sekarang turn kte renew balik baju tu...Saya salah seorang penggemar Peplum.. So far, i have 4 helai baju peplum.. Gurl skrg mmg rmai yg mnt peplum.. sampaikan ramai sgt2 yg search about Peplum kt "Cik Google". Dpt trending teratas la Peplum skrg nie kan.. oke kalu korg nak baju peplum yg cntik2 korg bole la survey2 dkt Jovian Mandagie n The Sweet kurung.... cnform korg satisfied. If u all nak yg hrga berpatutan bole tgk The Sweet Kurung.. The price really reasonable...

Hahh baju by Jovian! Really gorgeous right??




This one By The Sweet Kurung
             


ERRRRGGHHH!!! This one pula peplum from me!! :)










2 comments:

  1. saya kurang minat ngan peplum...saye labih gemar dgn trend k-pop..saye rase rmai orng di luar sane lebih gemar k-pop dari peplum..peace!

    ReplyDelete
  2. kureng minat peplum la kak ayu =D

    ReplyDelete